Bonsai

Alla inlägg den 18 februari 2012

Av Fredric Westin - 18 februari 2012 17:07

Så håller det på att hända igen... mitt senaste försök håller på att torka och jag förstår inte varför eftersom jag vattnar var och varannan dag, men men det är bara att fortsätta att sköta om den för att se om den blir frisk. Skulla jag misslyckas med denna så har jag ju alltid tre till som jag jobbar med nu (bilder kommer senare).


Vad tycker ni om min header då?


Jag är själv ganska nöjd, men funderar på ta bort min "underrubrik", tycker inte den passar in... kanske något mer personligt vore på sin plats. Kanske något i stil med "jag gör så gott jag kan" eller "jag ger inte upp så lätt".

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en glad amatör som nyligen fått upp ögonen för bonsaikonsten

Genom att blogga om mina försök att hålla de små träden vid liv hoppas jag också kunna följa deras eventuella utveckling.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bilder


Ovido - Quiz & Flashcards